MediaMarkt po raz kolejny zdobył tytuł Gwiazda Jakości Obsługi, tym razem w ramach XVI edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nagroda została przyznana w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom usług, doradztwa i obsługi w sklepach MediaMarkt w minionym roku.
Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukującyh najlepszych doświadczeń zakupowych. Klienci doceniają zarówno kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki i związanych z nią usług, jak i profesjonalne doradztwo oraz wysokie standardy obsługi. Znalazło to odzwierciedlenie w wysokich notach, które przyznali marce. Dzięki ich uznaniu MediaMarkt ponownie znalazł się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce. Marka została wyróżniona w kategorii „Elektromarkety”, osiągając wynik na poziomie 80,1%, przy średnim wskaźniku branży 67,3%.
Gwiazda Jakości Obsługi przyznana marce przez samych konsumentów ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ stanowi potwierdzenie profesjonalizmu i zanangażowania całego zespołu MediaMarkt. Nagroda jest dla nas również zobowiązaniem na przyszłość, aby zapewniać naszym klientom najlepsze doświadczenia i satysfakcję w każdym kanale sprzedaży i w każdym punkcie kontaktu z marką – mówi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
W badaniu satysfakcji konsumentów zespół specjalistów Polskiego Programu Jakości przeanalizował opinie osób, które w ciągu całego roku 2022 oceniały blisko 40 tysięcy firm z ponad 200 branż za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl .
Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.
MediaMarktSaturn Polska
press box
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mediamarkt-doceniony-przez-konsumentow-gwiazda-jakosci-obslugi-2023